-
Zwroty i reklamacje
1. Produkty oferowane przez sprzedawcę posiadają gwarancję sprzedawcy obowiązującą na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Okres gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie. Szczegółowe warunki realizacji
gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu.
4. Gwarancja nie wyłącza uprawnień konsumentów wynikających z rękojmi za wady fizyczne i
prawne produktu, określone w Kodeksie cywilnym.
Warunki reklamacji:
Reklamacja z tytułu rękojmi.
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta będącego konsumentem, z
tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z
dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
2. Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania
można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reteldogcat@gmail.com
lub pisemnie na adres: ul. Jaworowa 7, 95-200 Pabianice .
3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę
wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i
przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.
4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Jaworowa 7, 95-200 Pabianice.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
dni od zgłoszenia.
6. W przypadku reklamacji Klienta będącego konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w
terminie 14 dni od zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym
nośniku np. e-mail.