}
  • Zwroty i reklamacje

Adres do reklamacji
Krzysztof Retelewski
Jaworowa 7
95-200 Pabianice
Polska
Dodatkowe informacje:

1. Produkty oferowane przez sprzedawcę posiadają gwarancję sprzedawcy obowiązującą na

terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Okres gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie. Szczegółowe warunki realizacji

gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu.

4. Gwarancja nie wyłącza uprawnień konsumentów wynikających z rękojmi za wady fizyczne i

prawne produktu, określone w Kodeksie cywilnym.

Warunki reklamacji:

Reklamacja z tytułu rękojmi.

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy wobec klienta będącego konsumentem, z

tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z

dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

2. Zawiadomienia o wadach dotyczących produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania

można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reteldogcat@gmail.com

lub pisemnie na adres: ul. Jaworowa 7, 95-200 Pabianice .

3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej

informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę

wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i

przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę.

4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Jaworowa 7, 95-200 Pabianice.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14

dni od zgłoszenia.

6. W przypadku reklamacji Klienta będącego konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w

terminie 14 dni od zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.

7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym

nośniku np. e-mail.

  • Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny